Gym och utomhusbio

Ja, nu var det visst ett litet tag sedan sist. Igar skaffade jag till slut medlemsskap pa gymmet, och de andra tjejerna ar valdigt mana om att trana sa det har kan nog ga bra. Efter gymmet gick vi pa utomhusbio och sag Wall-e. Det var mysigt. Nar vi hade tagit platser satt jag och Steffi kvar medan de andra akte for att kopa lite snacks. Tillbaka kom de med en stooor pase popcorn, narmare bestamt 2 pounds. Vi tog kort pa den och sa fort jag kan fa tag pa bilderna ska jag visa er. Jag har aven bilder fran den varma dagen pa stranden, men jag maste kolla med familjen forst om det ar okej att jag lagger upp bilder pa barnen.

Idag ar jag ledig under dagen, men jobbar formodligen ikvall. Pa lordag bir det New York over dagen och pa sondag ar det aupair-mote.

Jag har massor med grejer pa min lista over grejer jag ska gora idag. Jag ska kopa havregryn bland annat, och leta efter ragmjol. Om jag far tid hade jag tankt baka brod. Tvattar gor jag for tillfallet ocksa. Kanske ska traffa Mareike innan hon borjar jobba vid 2.

Jag aterkommer:)

/Julia

Kommentarer
Postat av: syrran

Blir det pappas hembakade? :)

2009-08-29 @ 16:18:30
URL: http://justuandmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0