När hjärnan är på

Under de senaste dagarna har mamma tjatat en massa om säkerhet och allt sånt där tråkigt (eftersom vitteresan blir av). Hon har bl.a sagt att det är viktigt att jag inte går runt med en massa pengar i plånboken eftersom det kan leda till att jag blir: förföljd --> nedslagen --> rånad (man ska alltid vara beredd på det värsta, enligt mamma). Grejen är att jag måste ha kontanter på mig eftersom man betalar sällan med kort där. Och sen kan det vara bra i fall det skulle hända nåt, man kommer undan rätt lätt med mutor därnere! Hur som helst så tycker min mamma att jag ska köpa trosor med fickor. Mina första tankar kring detta var: 1. Jag tänker inte använda tant-trosor (mamma har ett par trosor med fickor och tro mig, de är tantiga). 2. Det kommer bli svårt att knäppa jeansen. 3. Det kommer bli obekvämt att gå och sitta. Men! Jag har en lösning till detta i-landsproblem. I går när jag tittade på criminal minds, kom jag på att jag kan använda push-up BH:ar istället för tant-trosor. Det är ju bara att ersätta kuddarna med pengar. Och så får jag dessutom ett par silikon liknande bröst värda flera miljoner (500 kr ~ 1000 000 dong) på köpet.

Next på inköpslistan: fjortis bh:ar

Mui

Kommentarer
Postat av: Ivana

trosor med fickor .. hahah coolt! ...visste inte ens att det fanns :P

2009-09-01 @ 23:21:36
URL: http://ivanaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0