Varsagod Eric!;)

Eric tyckte att lite fler bilder inte skulle skada har pa bloggen sa jag tankte att jag skulle lagga upp nagra. Och Eric, du far till och med se dig sjalv pa bild, for det har ar forsenade balbilder. Inte vad du ville ha kanske, men det far duga tills jag har varit ivag och fotat lite mer har i omgivningen. Kameran far helt enkelt folja med pa shoppingen idag! Franzi kommer hit och sedan ska vi till kopcentret. Kanske blir det bio ikvall ocksa, va far se. Sedan sover hon over har, det ska bli kul!
Och sa skulle jag saga att min vardfamilj ar toppen!


/Julia

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bara för att jag har världens snyggaste bästis;);)

2009-08-22 @ 19:57:22
Postat av: Meleny .

Joo jag ville bara freåga vilket bolag reser du med nu när du jobbar som Au pair ? ^^

2009-08-22 @ 22:10:38
URL: http://pinkyblue.blogg.se/
Postat av: Thulin

HAHAHAHAHHAHHA. Du är la skööön eller!

2009-08-22 @ 22:39:21
Postat av: syrran

vad fina bilder!:)

Låter som att du har det bra där borta;)

2009-08-23 @ 14:34:44
URL: http://justuandmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0