Busy month

En perfekt lordag. Jag borjade dagen med att prata med bade farmor, farfar, mormor, mamma och lillsyrran over skype. Det var roligt! Jag har inte pratat med farmor och farfar pa 4 manader snart. Sedan akte jag, Emma och Linnea till Manchester Mall och shoppade. Jag kopte ett linne, en t-shirt och tva koftor. Allt for 50 dollar. Jag hittade dock inga stovlar, vet inte vad det ar for fel pa mig. Ikvall blir det supermyskvall hos Emma. Det ar morkt och ruggigt ute (snoblandat regn och grejer) sa vi ska gosa ner oss i hennes kallare och ser pa film. Sedan sover vi over dar sa det blir nog en del snack ocksa. Det blir inte mycket mer tid over for sant innan Emma aker. Det ar ett fullspackat schema framover.

Torsdag 10 Dec: Boston med vardfamiljen
Lordag 12 Dec: Tillbaka fran Boston, Chris Brown-konsert pa kvallen!
Torsdag 17 Dec: Familjen landar i NY
Lordag 19 Dec: Jag aker och traffar familjen i NY!
Sondag 20 Dec: Tillbaka i West Hartford med familjen
Lordag 26 Dec: Florida!
Fredag 1 Jan: Jag aker och traffar Mattis i NY!

Emma aker och gottar sig pa Hawaii och sedan aker hon hem den 11 Januari. Snyft. 

Nu ska jag ta och packa min lilla vaska sa att jag ar redo att hamta Linnea nar hon klatt sin gran:)

/Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

OHHHH;vad vi läääääääääääängtar !!



Kram din lilla familj ..

2009-12-06 @ 11:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0