I don't know what to write here but I know that my boyfriend is cute.

Helgen spenderades till slut i Nässjö eftersom Mattis var tvungen att vara hemma idag, så vi kunde tyvärr inte joina gänget hos Malin i lördags. Jag hade berättat för honom hur slutkörd jag var efter veckan som gått och sa att han gärna fick plugga om han behövde men att jag inte tänkte öppna en bok på hela helgen. Han förstod tydligen precis vad det var jag behövde och tog med mig till Nässjös relaxbad (haha, en bubbelpol var vad det var) och sedan tog han med mig till hans mammas massage och-akupunkturklinik (eller vad man nu kallar det) och så gav han mig massage i säkert en halvtimme. Det var helt klart veckans bästa. Sedan blev det promenad och lite Gears of War. Nu har jag faktiskt spelat både det och CS. Haha. Kanske inte riktigt min grej, men lite kul är det.

Nu är det nog läggdags för min del. Det känns aldrig som att man kan få för mycket sömn nuförtiden. Godnatt.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0