Housewife next?

Nja, inte på ett tag i alla fall. Men idag har jag varit så duktig; jag har lagat mat och bakat. Jag lagade fried rice utan att ha ett recept att gå efter! Om jag får lov att säga så blev den nästintill perfekt. Det ni! Jag som har misslyckats x-antal gånger med att koka ägg på åldis lyckades göra en god middag! Woho. Jag ger mig själv 10 vuxenpoäng för det. Sen vill jag ge mig själv ytterligare 10 vuxenpoäng för att jag klarade av att göra en vietnamesisk bakelse- helt själv. Jag gjorde banh flan aka. crème caramel och lyckades faktiskt! Känner mig extra stolt då både mamma och hennes kompis har misslyckats med denna bakelse. Nu ska jag bara diska efter mig. Åååå det är sååå otroligt tråkigt att göra i ordning efter sig.

/Mui

Kommentarer
Postat av: SAM NHIO

kool!

2009-08-01 @ 23:19:51
URL: http://mintsmak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0