King of pop

Klickade runt och såg att Michael Jackson ska ha sin avskedsturné nu i sommar i London. "This is it" sa han på presskonferansen. Alltså, detta är hans absolut sista turné! OCH detta betyder även att jag har en chans att få se legenden live! Har växt upp med hans musik och att få gå på en av hans konserter har alltid varit min dröm. Skiter fullständigt i om det kommer vara playback, jag vill se honom ändå! Men man ska nog inte ha höga förväntningar. Det lär nog inte vara i samma klass som på 80 och 90-talet. Mannen såg riktigt risig ut idag under presskonferansen. Han håller ju nästan på att falla ihop. Så himla skrumpen är han! Fattar inte hur han ska kunna dansa på scen.... Hm... jag undrar hur svårt det kommer vara att få tag på biljetter...det återstår att se på fredag! Men eftersom det är fredagen den 13e nästa vecka så kommer jag säkert inte lyckas på tag på några biljetter. tss. (Jag och otur brukar gå hand i hand!) Men ååååh jag vill, vilL, VILL! Nu ska jag bara bearbeta Vange lite...men han lät taggad!



NOSTALGI! Det är denna MJ jag kommer ihåg. 

/MUI 

Kommentarer
Postat av: miztha

Mj was a legend ! ;)

2009-03-17 @ 18:41:04
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0