Kommentera människor!

Nu är jag på gränsen till att lägga ner bloggen. På riktigt alltså. För det första: two nuts har blivit till one nut. bloggen har alltså förlorat sin mening. Vet inte vad Julia håller på med vad gäller bloggningen. Jag menar, det är inte så att det inte händer nåt i hennes liv. För det andra: ingen jävel kommenterar! blir lika besviken varje gång jag loggar in här på denna sida. Här försöker jag hålla vår blogg vid liv genom att uppdatera den med en massa onödigheter...men inte en kotte reagerar! Man kan ju tro att ni inte har några åsikter alls. Nä, skärpning nu. Både från julias och från er sida!!!!!!!!!!!!!

/en jävligt arg mojsan

Kommentarer
Postat av: ....

Bra mojsan! Bra att du blir arg:P

2009-04-02 @ 18:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0