Tack gode gud för människans utveckling

Idag hittade en massa fula posebilder på mig när jag var liten (!). Check this out:


Jag kommer ihåg att jag tyckte att denna bildvar jävligt het. Pinsamt! Vart tog mina ögonbryn vägen?

 
Ja, jag har också haft lugg- som alla andra.

Och sist men inte minst:


Hittade denna otroligt attraktiva bilden på mig och Julia igår. *rysningar*. Hemma hos Alex för cirka 4 år sedan. Ja, ni ser rätt, halva mitt huvud var morotsfärgat.... vi exprimenterade lite med mitt hår när jag var liten. he he he.... kan försäkra er om att det aldrig någonsin kommer att hända igen!

/Mui

Kommentarer
Postat av: Jennica

Moojsan, passa dig :o Annars får du stryk nästa gång vi träffas ^^ DEM ÄR I HÖGRE KLASS ÄN DINA BOYS BEFORE FLOWERS!! så suck on that :D

2009-03-12 @ 00:43:50
Postat av: SAM

HAHA det där ser inte ut som julia men DU MUI ser precis likadan ut (förutom håret tack gode gud)!

2009-03-12 @ 23:32:13
URL: http://mintsmak.blogspot.com
Postat av: Jennica

Du är utmanad Mojsan :D

2009-03-15 @ 23:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0