Det var visst ett tag sen sist...

Ja, det är väl på tiden att jag uppdaterar lite. Ser att Mojsan har hunnit före och lagt upp en rejält hemsk bild från svunna tider. Men det får man väl bjuda på antar jag. I morgon är det resursdag, aaah underbart! Det innebär sovmorgon och sedan en del plugg. Jag måste tvinga mig själv att kämpa det sista nu. Det är sjukt lätt hänt att börja slappa bara för att det inte är massa arbeten som ska in, men Exams närmar sig med stormsteg och det innebär att jag borde repetera varje ämne väldigt grundligt. Det är inte bra att jag har fastnat så vid Guitar Hero. Med tanke på att jag har lovat att lillsyrran ska få vara hemma från fritids i morgon är det stor risk att jag lär spendera någon timme tillsammans med henne och Guitar Hero. Inte alls omöjligt. Sjukt kul faktiskt. Men jag måste disciplinera mig. Det är ju trots allt inte mer än 55 dagar (för att vara exakt, Alex räknar ju numera dagar)  kvar till Exams. Sedan är det över och Rhodos väntar, gud vad jag längtar! Så, kom igen nu Julia! (ja, jag försöker att tagga mig själv). Det ska nog gå bra får vi hoppas.


/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0