When you can live forever, what do you live for?

"But of the tree of the knowledge of good and evil, thou shalt not eat of it: for in the day that thou eatest thereof thou shalt surley die."  Genesis 2:17

Fick hem böckerna i fredags. Kan inte sluta stirra på de. De är så fina. Jag känner till och med lukten av nytt papper när jag bläddrar igenom böckerna. Underbart. Kan inte sluta le när jag läser twilight. Storyn är så fin! Nu har jag bytt ut bakgrundsbilden (på datorn) som jag hade på den koreanska hetingen mot Isabella Swan och Edward Cullen....shit jag är så fjortisig ibland..



/MUI

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag ha första boken, omg den är SÅÅÅÅÅÅÅÅ mkt bättre än filmen!! o: haha jag är döende efter dem andra XD

2009-03-02 @ 20:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0