1 down, 13 more to go.

Varför, varför ska jag alltid ta allt i sista sekunden? Det har funkat de senaste åren, men jag borde ha insett att det går inte att ta 5 ämnen en dag före exams. Och mitt i allt måste jag ringa till tandläkaren, för att boka om tiden, till skräddaren som ska sy in my balklänning, leta efter en bandlös bh till som jag kan ha till balen och leta efter ett par snygga balskor. Ja allt ska fixas på en och samma gång. Alltid. Tur att jag har Nhisan som kan leta efter lägenhet åt mig i Vietnam i alla fall. Hon vet ju lite mer vad jag vill, än mamma som skulle placera mig ute i byn om hon kunde. Pust, it's too much now. Men det är snart över, och då behöver jag inte tänka på detta mer....tills vi får betygen. Aja, den dagen, den sorgen. Nu ska jag rulla.


/Mui


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0