Baldax

Yes yes, jag är också redo för balen nu. Provade just hela faderittan och testsminkade lite också. Om bara regnet håller sig borta ska det nog bli bra. Jag är taggad. Men be there 17.00, för att vara på den säkra sidan skulle jag säga. Det är ju då vi börjar åka från Hovrättstorget. Innan dess blir det lite fotografering och grejer hos Edvin. Nice. Nu ska jag försöka få lite fason på mina otroligt ofina naglar. Sen kanske det blir lite valsövning med Eric, vi får se. Annars kanske vi tar en svängom i sista minuten i morgon. Vi ska nog klara det hoppas jag. Missade valsträningen i skolan pga av alldeles för dålig information, men så är det. Det är väl smällar man får ta när man slutar skolan tidigare än alla andra.


Hejs svejs!

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0