Damn, I've gained weight...

Har suttit på min röv och pluggat arslet av mig de senaste veckorna (okej, nästan). Har inte orkat träna och nu börjar det synas också! Och det känns ännu värre att min 43-åriga mamma har en fastare rumpa än mig. Okej, jag har sagt detta etthundrafemtioelva gånger...men jag ska träna efter exams! Om jag fortsätter på samma bana, som nu, kommer jag spräcka balklänningen.

Kan inte fatta att jag bara har två prov kvar. Tyvärr är det tyska. Om det går dåligt skyller jag på att vi har haft en jävligt dålig lärare. Åh...efter tyskaproven ska jag ÄNTLIGEN ta tag i mitt yttre. Jag har rent ut sagt sett förjävlig under exams. Mitt hår har sett ut som ett fågelbo (tur att jag ska till frizzan imorgon då). Tur att jag inte har stött på någon snygging. (Thank god)På fredag är jag redo för lite ass-shaking. Det var längesen nu.

Mui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0