Mui är inte glad nu

Varför ska allt vara så jävla (förlåt för uttrycket) komplicerat? jag har suttit på telefon nästan hela dagen och inte kommit någon vart.

1. Jag måste börja om helt från början vad gäller vaccineringen mot jappe sjukdomen. Hela processen kommer ta en hel månad. Jag  hoppas jag hinner för vårdcentralen i Skillingaryd måste beställa hem skiten också.
2. Jag kommer inte hinna med att vaccinera mig mot svininfluensan eftersom jag varken tillhör riskgruppen eller vårdpersonalen. Detta suger då detta var anledningen till att jag bestämde mig för att skjuta upp resan. Aja, fuck svininfluensan, jag åker i alla fall denna gången.
3. Jag kan bara få ett turistvisum för 6 veckor eller  1 månad. De kan inte ge mig längre eftersom jag åker dit för studier, det är skolan som hjälper mig med mitt "student visa". Men eftersom jag inte ska plugga ända till Juli nästa år, så måste jag förlänga mitt visum minst 2 gånger (man kan bara få  förlängt med 1 månad åt gången). Tänk om jag inte får det beviljat och blir utkickad från landet? Okej.. den dagen, den sorgen.
4. Varför svarar ingen jäkel på mina mail? Måste nog byta mailadress..den är alldeles för oseriös.

Nu ska jag be till Gud/Buddha/Allah/grodan att allt kommer gå som på räls.

Mui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0