Veckan i bilder

Nu kommer mer bilder! Eric, jag vet att du har vantat!


Har ar bilder fran stranden i onsdags. Det var hur varmt som helst. Och hur goa ar inte ungarna? Jag dor sa sota ar dom, haha. Titta bara pa Will och hans allra basta kompis. Och pa hur de upptrader medan tjejerna tittar pa.

Helt otroligt vad vadret har andrats sedan dess. De har blivit betydligt svalare och man marker att hosten ar pa vag. Vi kunde inte aka och bada i poolen idag for det var for svalt.

 Har ar lite bilder fran i fredags. Vi var ute och gick en runda (ca 10 meter lang for Will ville vanda och ga hem. Han blev uttrakad, haha).

Oh, gudars skymning lilla Will. Nu ikvall nar jag skulle till affaren sa hade barnen precis gatt och lagt sig. Will ropade gratandes "Joolia, JOOLIAAA!" sa jag gick upp till honom. " Can you tuck me in?" fragade han. Det enda han ville var att jag skulle stoppa om honom. Och han fragade mig och inte mamma eller pappa. De ar som Krissie sa, han kan verkligen fa ens hjarta att smalta. Haley ar ocksa hur go som helst. Imorgon ska hon borja Kindergarten och ga fran hela 08.30 till 15.20. Det ar langa dagar.



Lisa, kul att du hittade hit! Jag pussade bade Haley och Will godnatt fran dig!
Anna, jag har halsat och kramat och pussat fran dig med!
Och horrni bada tva, de saknar er, och pratar om er bara sa ni vet.

Sov gott allihopa!

/Julia


Ps: Vetekli finns nog inte i det har landet. Var inne pa Whole foods och de hade det inte heller. Jag som ska baka grotbullar.

 


Kommentarer
Postat av: anna

oh vad kul med biler..

hjälp vad jag saknar de små liven!

hoppas att du har det bra

kramar anna

2009-09-01 @ 10:42:01
Postat av: Lisa

Vad kul o höra :)

Dom e ju för goa dom där små liven.

Hade toppen!

Kommer fortsätta följa bloggen:)

Kram

2009-09-01 @ 13:59:58
Postat av: syrran

Awww gud så sött! Finns det inget annat bröd du kan göra då? XD puss<3

2009-09-02 @ 18:48:07
URL: http://justuandmee.blogg.se/
Postat av: Jennica

Tänkte bara säga att det inte är alla au-pair föräldrar som uppskattar att man lägger upp bilder barnen i bloggen (känner till flertal som fått leta igenom hela arkivet för att ta bort) .. just in case så du slipper detta senare :p

2009-09-03 @ 01:25:08
URL: http://fivetwozero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0