Back from Paradise

Vi ar nu tillbaka i West Hartford efter nastan tva hela veckor pa Maui. Det har varit helt underbart. Massa sol och bad. Hotellet vi bodde pa var hur fint som helst, och utsikten fran balkongen var otrolig. Man kunde se valar spruta vatten och sla med stjarten. En dag akte vi ut pa en Whalewatch for att se valarna pa nara hall, det var ocksa en upplevelse. Jag har aven provat pa att paddla havskajak och varit pa en sa kallad Luau.

Den mesta av tiden har spenderats vid havet och poolen. Alla vattenrutschkanor som fanns var omtyckta av barnen sa de aktes ett antal ganger. Jag fick en hel del ledig tid att spendera vid vuxenpoolen eller pa stranden ocksa vilket var jatteskont. Det var verkligen semester aven for mig. Det jobbigaste skulle val i sa fall vara att jag sov med barnen och det var att vakna upp runt 5-6 varje morgon for att nagon behovde ga pa toa. Pratade i somnen gjorde de ocksa de sma liven. Haley sa en natt i somnen: "Julia, I love you. I love you, Julia". Samma natt sa Will: "I'm gonna tell on you!" Haha.

Nu ska jag dela med mig av lite bilder, fler kommer!








/Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-11 @ 11:18:20
Postat av: Syrran

Det ser helt otroligt härligt ut! :D

Riktigt fina bilder ! :)

2010-02-11 @ 11:21:24
URL: http://josefinclausen.blogg.se/
Postat av: Paula

Gud vad härligt det ser ut, det ser ut som bilderna är tagna från en resekatalog:p Du kom verkligen till en toppen familj:)

2010-02-11 @ 15:39:07
Postat av: Johanna L

Heeej!

Ser underbart ut! Lite avundsjuk, lr ganska mkt haha .. hatar verkligen snon! Hoppas allt ar bra annars ocksa :)



Ps, va glad att du inte bodde med foraldrarna i samma rum! haha

2010-02-11 @ 15:56:14
Postat av: Anonym

oh herregud vad vackert, julia! Förstår att du hade det bra! Puss

2010-02-11 @ 22:36:34
Postat av: mui

den senaste kommentaren var från mig

2010-02-11 @ 22:37:26
Postat av: SAM

ah vad fint! lyckost! :)

2010-02-20 @ 02:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0