Sondag

Idag har varit en riktigt sondag. Vaknade, gick upp, duschade och at frukost. Korde sedan hem Linnea som sovit over har. Darefter akte jag till build-a-bear-affaren pa kopcentret pa aupairmote. Vi gjorde vara egna nallar som sedan ska auktioneras ut och pengarna som samlas in da ska skankas till valgorenhet. Efter det akte jag hem till det tomma huset (vardfamiljen ar i Boston). Gick ut och gick en runda, at sedan lite och sag pa USA-Kanada matchen. Nu ska jag krypa upp i sangen och titta pa Gossip Girl och bara slappa. Jag njuter.

Till veckan maste jag pallra mig tillbaka till gymmet aven om den dar otroligt envisa forkylningen inte riktigt vill ge sig. Men jag klarar inte mer nu. Nu trotsar jag den.

Min nalle och jag, hoho


/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0