OTUR

Vi, eller mestadels jag, har haft sjukt mycket otur de senaste dagarna.

1. Jag tappade mina nya brillor
2. Jag tappade mammas mobil (tappade ju min mobil precis innan jag akte hit) i en vattenpol. Och inte nog med att jag sag den sjunka i slow motion, sa var jag tvungen att fiska upp mobilen med mina fingrar. Kan saga att vattnet inte var sadar superfrascht, och att mina fingrar stank efterat. Nu ar den pa lagning och ar icke kontaktbar, for 1030947475753e gangen.
3. Vi akte till Binh Quoi (ett turiststalle) for att kaka deras beromda buffe. Vi akte dit pa en mandag. Inte en javla kotte var dar. De salde inte ens glass. Men det gjorde inget for vi akte till en annan restaurang. Det var sa gott och billigt att vi bestallde sa mycket att vi var tvungna att ta med maten hem i en doggy bag.
4. Vi gick pa ca nhac igar. 2a gangen eftersom forsta sog rent ut sagt. Men igar var det bra artister. Jattebra faktiskt. Men sjalvklart hade vi oturen pa var sida. De sporegnade. Gud pissade regn rent ut sagt. Ni kanske tanker "asch, lite regn vad gor det". Men...det gar inte att forklara hur forjavligt det ar nar det regnar. Det vr nastan omojligt att fa tag pa en taxi igar. Och konserten igar var en utomhuskonsert. Ja, ni kan ju rakna ut sjalva hur det slutade. Eftersom det var svart att fa tag pa en taxi, sa kom vi lite sent, vilket resulterade i att vi fick sitta ute i regnet langst bak (de som satt i mitten hade tak over sig). haha, och har kommer det roliga. Folk borjade slass om platserna langst fram. Det later sjukt, jag vet.

Nej maste ga. Imorgon aker vi till Nha Trang for att bada. Och jag har meine Tage. Great.

Tschuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0