Lektion 1

I lördags var jag och Ivana på piren och hade det sjukt trevligt. Kameran åkte upp i väntan på en person och vi började spela in en massa roliga videos. Ivana bad mig lära henne ett par vietnamesiska fraser och självklart ställde jag upp för min vackra vän (eftersom jag är en snäll kompis). Jag lärde henne hur man marknadsför sig själv på vietnamesiska, hehe. Herregud vad roligt det var. Så roligt att jag måste lägga upp det här. Och till alla vietnameser som ser det här så ber jag så mycket om ursäkt för min otroligt dåliga vietnamesiska. Vet att jag säger fel vid ett ställe, fett pinsamt. Men hey! Det är Ivanas vietnamesiska vi ska lyssna på! :)  Men jag lovar att min ska förbättras under min vistelse i Vietnam. Yeah.




/ Mui

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHAHA, Mojsan fan vad jag saknar dig! Och dit skratt :D HAHAHAHA LOVE!

2010-06-09 @ 03:14:36
Postat av: Mui

HAHAHA! Julia!!!! Igår saknade jag dig så mycket att jag läste gamla mail från dig från 2007. Herrejösses!! HAHA! PUSS

2010-06-09 @ 11:08:53
Postat av: Amanda

HAHAHAHA!! Instämmer helt med Julia, fy fasen va jag skrattade när jag hörde ditt skratt bara:) Aahh, längtar till när vi tre kan ses igen<3

2010-06-09 @ 11:32:31
Postat av: Jennica

HAHAH FYY MOOOJSAN!! hahahah ditt skratt tog priset verkligen!! saknar dig på msn om nätterna hörru!! :o Försök leave a message även om du befinner dig på andra sidan jorden, bara så man vet att du lever :D

2010-06-21 @ 23:53:32
URL: http://fivetwozero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0