SVETTIGT

1 vecka i Vietnam. Det kanns som om jag har varit har i en hel manad. Kanner mig sa fett svettig, prickig, acklig och grotesk. Svetten rinner ner sa fort jag satter min fot utanfor badrummet. Myggorna och myrorna ater upp mitt kott. Mitt kott ar som oxfile for de. Jag kanner mig enorm eftersom 90 % av den inhemska befolkningen gar till mina axlar. Bla. Dessutom var det mycket mycket roligare i byn forr, nar man var liten. Nu har alla i min alder familj och barn.

Idag upptackte jag nagot hemskt. Jag hittade namligenmotsvarigheten till brun-utan-sol-produkter: vit-med-sol-produkter. Duschcremen jag anvander (som tillhor min faster) inhaller blekningsmedel. Och rengorningskramen de anvander pa salongen (dar jag alltid tvattar mitt huvve) innehaller ocksa detta medel. WTF! Inte undra pa varfor jag inte blir brun i 37 graders varme! Folk skrattar verkligen at mig nar jag sager att jag ska sola i Nha Trang (en turiststad).

Nej fuck. Jag orkar inte skriva mer. Jag tror att jag har kakat nagot konstigt idag som min mage inte tal. For den gor uppror just nu.

Vi hores

Mui

ps. jag dromde om dig julia. Det var kul att ses igen. Langtar tills vi ses pa riktigt!
ps 2. jag kan inte komma in pa facebook. javla vittarna har sparrat sidan..........


Kommentarer
Postat av: Jennica

svar på ditt ps.2 , frågar någon datakunnig, kanske LIAM (ja jag vägra säga det andra namnet) .. Hur man fixar proxy till datorn, så ska du kunna surfa in på Facebook! ;)



NJUT AV SOLEN FÖR I HELVETE!! och hälsa Liam att jag kräver en souvenir från vietnam!! från dig också för den delen!! hahaha



pusss!!

2010-06-26 @ 02:04:45
URL: http://fivetwozero.blogg.se/
Postat av: Jennica

ps. läs min blogg. Ett inlägg speciellt till BARA DIG! hahah ♥

2010-06-26 @ 03:22:42
URL: http://fivetwozero.blogg.se/
Postat av: Jennica

Om du fortf inte kommit in på facebook use this: http://hypercloak.com/ . Det var iallafall så min kusin un-lockade facebook åt mig när jag var där. Men hur sidan funkar vet jag inte, den sega skit mkt på min dator.. :P Kollar själv och du hittar säkert x)

2010-06-29 @ 07:17:17
URL: http://fivetwozero.blogg.se/
Postat av: Jennica

Nutshell!! Jag hade varit super duper tacksam om du bad Liam läsa mitt inlägg :P Samt hälsar grattis på födelsedagen från mig :) THANK U!



ps. när fan kommer du hem? behöver gossipa om kvällarna på msn ju!! hahaha mycket som händer nu vettu.. haha sånt du gillar höra ;)

2010-07-08 @ 23:48:28
URL: http://fivetwozero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0