This is crazy

Det har ar sjukt. Jag har sju veckor kvar att jobba. SJU. Det ar ingenting. Jag kan inte forsta hur nara det ar nu. Tiden kommer bara rusa pa...

I fredags var vi ute i Hartford. Det var blockparty sa bargatan var avstangd och det var band som spelade pa scener utomhus och sa. Det var riktigt drag, vi hade kul! Forsta gangen som vi var ute alla fyra samtidigt. Gardagen blev ganska lugn, jag gick pa en matlagningskurs for att fa ihop lite av mina credtis som aterstar. "How to prepare your own five-course Italian dinner" hette kursen, det var kul! :) Efter det chillade jag med en tidning i parken en stund innan Linnea och Marina kom dit och vi hade lite picknick-kvallsmat dar pa graset. Det blev en ganska tidig kvall, sa jag kanner mig for tillfallet utvilad. Dagen spenderades pa stranden vid en sjo i narheten med Marina. Det var mys med massa tjejsnack, precis vad jag behovde! Veckan lar bli lugn, maste spara pengar och energi till nasta helg som kommer spenderas i New York. Forhoppningsvis lyckas vi med att hinna till midsommarfirandet i Battery Park pa fredag och sedan (om vi kommer in vill saga) ska vi till ett midsommarparty pa en klubb. Hatar att inte vara 21.

Veckan kommer bli intensiv, barnen har nu slutat skolan sa det blir heldagar. Vadret ser dock ut att bli riktigt bra, uppemot 28-30 grader varje dag, sa det blir nog mycket tid vid poolen. Inget jag sager nej till direkt. Veckan efter det borjar de pa camp sa da kommer jag vara ledig mellan 9-3 varje dag men formodligen jobba lite mer pa kvallar och helger. Vi far se hur det blir.

Jag borjar fa lite panik nu over allt som inte ar fixat till min och Linneas resemanad. Maste planeras denna veckan! Waaaah. Nar det ar fardigt kan jag slappna av. Gud vad kul det ska bli! :)

Nu ska jag krypa till kojs. Forlat for att jag ar dalig pa att uppdatera, men jag skyller det pa att jag forsoker utnyttja mina sista manader har i staterna;)

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0