Ett samtal mellan mig och Klingan

Igår sov Paulina över här. Och för en gångs skull fick jag hela min säng, och behålla mitt täcke. Yes! Men jag är lika trött för det. Som vanligt pratade vi i evigheter innan vi beslutade oss för att hålla käften och sova. Imorse fick jag frågan: "Mui, vad var det du sa i natt?" Tydligen hade vi pratat med varandra.

Vårt samtal, enligt Paulina:

Paulina (halvt sovandes): "blah blah blah"
Mui (helt sovandes): "mhm, blah blah"
Paulina vaknar till och säger: "Va?!"
Mui: "blah blah"
Paulina: "VA?!?!"
Mui: "blah blah blah."
Paulina: "?"

Glömde säga till henne att jag brukar prata i sömnen. hehe.

/Mui

Kommentarer
Postat av: Paulina

HAHAHA ;) inte undra på att jag är trött idag...

2010-03-30 @ 12:37:08
Postat av: Anonym

Hade vi pratat så hade det varit lite mer livligt och mer romantik i luften...tjejer emellan snackar bara massor strunt :(

2010-03-30 @ 13:25:05
Postat av: Jennica

HAHAHA jag pratade vietnamesiska med min tjejkompis som är svensk när hon sov över Moojsan. Så jag antar att du pratade förståeligt till din vän iaf? :p

2010-04-03 @ 15:28:04
URL: http://fivetwozero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0