Så typiskt mojsan

Jag har varit sjuk i en vecka (!). Först trodde jag att det var pollenallergin som härjade, men det visade sig senare att det bara är en vanlig förkyldning (plus feber, halsont och en lätt hosta). Detta har lett till att jag har sovit mig igenom alla förra veckans lektioner med öppna ögon. Men idag bestämde jag mig för att vara frisk. Så nu är jag frisk som en nötkärna! ;)

Till dagens incident. Idag gick vi till det populära caféet camp suite för att ta oss en bit mat. Satte oss mittemot ett par, som hade tagit med sig sin stora håriga hund in i lokalen. Tittade på hunden som låg utsträckt på golvet och la en kommentar..typ något i stil med: "Det är en hund här. Fyfan vad äckligt" Samtidigt som jag säger det viskar Paulina att hon tror att de är svenskar. FUCK. Vi tog våra väskor ganska snabbt och förflyttade oss till ett annat bort eftersom A skulle uppdatera oss om sin helg med en smaskiga detaljer... Och precis när vi går förbi de säger killen (surt): "Nu flyttar de på sig så de kan snacka skit ostört" hahaha

Nu: pannkakor. Paulina har gått och tjatat om mina jädrans pannkakor i över en vecka. Nu ska hon få så många tills hon spyr.

/Mui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0