Tisdag

Jag ar precis hemkommen fran Starbucks. Som vanligt pa tisdagar samlas ett stort gang aupairer dar. Det var dock ett tag sedan jag var dar nu men idag pallrade vi oss dit, jag och Carro. Det har varit en riktigt bra dag, storre delen av dagen. Efter att ha fatt ivag barnen till skolan sprang jag en runda, handlade och forberedde potatisgratangen som jag skulle laga till kvallsmat. Hamtade Will pa skolan, badade honom och la honom sedan for en nap. Nar han vaknade gav jag honom lite snack och sedan gick vi ut for att gunga i det fina vadret. Men vad hander? Jo, ungen spyr. Tio minuter hann vi vara ute i solen innan detta hande. Stackars liten. Det gar tydligen sana dar harliga stomach bugs, som de kallar det, i skolan just nu. Mycket trevligt!

Krissie hamtade Haley som var hos en kompis och jag kokade pasta istallet for de ville att barnen skulle ha nat som var milt for magen. Sa gick det med den potatisgratangen som jag langtat efter hela dagen, men det blir morgondagens kvallsmat istallet.

Nar jag slutat jobba insag jag att det var ju for sjutton fortfarande ljust ute. Vilken harlig kansla! Jag var bara tvungen att ga en runda innan jag at kvallsmat. Hur skont som helst! Det var nastan ljummet ute och det luktade grillat!!! Varen ar har pa riktigt. Det gjorde mig pa varldens basta humor! Sedan dunkade jag hog musik i bilen hela vagen till Starbucks, awesome:)

Nu ska jag lagga mig och sova och hoppas pa att inte nasta unge vaknar med spysjukan imorgon och att Will inte spytt nagot mer, for spyor ar det sista jag vill ta hand om imorgon. Annars ar humoret pa topp!

Tjing!

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0